مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 17:572022-06-26سياسي

نشست بررسی چالش های مدیریت شهری| بررسی طرح مدیریت یکپارچه شهری در مجلس


رییس پژوهشکده عمران و زمین دانشگاه امیرکبیر گفت: قرار است طرح مدیریت یکپارچه شهری در مجلس مطرح شود که براساس این طرح حوزه مدیریت شهری بسیار گسترده شده و غالب زمینه های اجرایی در بخش های مختلف را شامل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی و بسیج اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نشست تخصصی بررسی چالش های مدیریت شهری باحضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و اساتیدی از دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، علم و صنعت، خوارزمی و با شرکت ده ها عضو هیات علمی از دانشگاه های مراکز استان ها به صورت مجازی برگزار شد.

علیرضا رهایی عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر در این نشست گفت: در سال های گذشته کشور دچار حجم سنگینی از مفسده ها، دشواری ها و سوء تدبیرها بود در آن شرایط خاص، اقشار مختلف مردم مسلمان به صحنه آمدند و با یک انتخاب جدید الگوی حکمرانی متواضعانه و مدیریت جهادی را برگزیدند.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: در دولت قبل به دلیل فساد گسترده، بی برنامگی ها، و تنبلی و امید به کَرَم کشورهای غربی؛ اقتصاد کشور رها شده بود.

بسیاری از واحدهای صنعتی نیمه تعطیل بودند و بیکاری و تورم رو به افزایش بود، بنابراین در آن شرایط نیاز بود دولت جدید با یک سازماندهی و برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بررسی چالش های مدیریت شهری| بررسی طرح مدیریت یکپارچه شهری در مجلس

نشست بررسی چالش های مدیریت شهری| بررسی طرح مدیریت یکپارچه شهری در مجلس